Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 12/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 12/2023Szczegóły informacji
12/2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Nie dotyczy
Data podjęcia/podpisania: 2023-12-04
Data wejścia w życie: z dniem podpisania
Tytuł aktu:
udzielenia pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
Na podstawie:
art. 15 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285) zarządzam, co następuje:
Treść:
§ 1.
Udzielam Pani Gracjanie Końcowik – sekretarz ZSP pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego, o którym mowa w art. 12 ustawy z dnia 18 listopada 2020r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą.
§ 2.
Zobowiązuję pełnomocnika, wskazanego w § 1, do dołączenia do wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Pełnomocnictwa udzielam do czasu utworzenia adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego i wpisania tego adresu do bazy adresów elektronicznych, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw informatyzacji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.