ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespołu Szkół Publicznych w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 12/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 12/2023

Szczegóły informacji

12/2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Nie dotyczy

Data podjęcia/podpisania: 2023-12-04

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Tytuł aktu:

udzielenia pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego

Na podstawie:

art. 15 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285) zarządzam, co następuje:

Treść:

§ 1.
Udzielam Pani Gracjanie Końcowik – sekretarz ZSP pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego, o którym mowa w art. 12 ustawy z dnia 18 listopada 2020r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą.
§ 2.
Zobowiązuję pełnomocnika, wskazanego w § 1, do dołączenia do wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Pełnomocnictwa udzielam do czasu utworzenia adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego i wpisania tego adresu do bazy adresów elektronicznych, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw informatyzacji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
« powrót do poprzedniej strony